zondag 9 september 2012

een trouwfeestje!

Deze zomer waren wij op een trouwfeest. Meestal heb ik het niet zo voor trouwfeesten. Veel te veel tralala en protocol. Maar deze keer was het anders.
Het was een echte trouw en een echt feest, 't ging om de essentie.
We wisten dat het leuk ging worden. Alleen al de locatie. De locatie kennen we pas sinds de paasvakantie, maar ondertussen ons favoriete plek in de Ardennen.
Maar ik ga hier niet alles bloot geven. 't Was immers ook niet ons trouwfeest. 
Maar toch, de sfeer en de ideetjes, dat mag ik hier wel tonen (met foto's waarvan de meeste niet van mijn hand zijn). 



 
Ook voor de kinderen was het een echt feest:

Eerst was de bar hun domein...



Met een eigen proeverijtje:
De nodige sérieux:





en het zwaardere werk:


 Na de bar was er het kampvuur:


En het échte stoere werk:


Er was ook originele decoratie! Ruben, de bruidegom, die kent er wat van. Ik zeg het je!

Eens een andere en toepasselijke vlaggenlijn:


En last but not least: de nodige sfeerverlichting boven den toog!


Of op weg naar het kampeerplekje:



Ge ziet, er zijn er nog die experimenteren met lampenkappen.

Het huwelijksbootje boordevol romantiek, de live muziek en het lekkere eten waren er ook. Maar goed, het was niet ons trouwfeest. Dus wie de trouwers kent heeft dat deel allicht zien passeren.


1 opmerking:

  1. Wat ziet dat er een héérlijk feest uit. Helemaal mijn ding. Is dit een openbare locatie of privébezit (lucky bastard!)? Anders wil ik dit adresje dolgraag krijgen.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen