maandag 26 maart 2012

eerste stap

Dit boek zag ik ooit eens toevallig liggen in de fnac, vijf jaar geleden of zo...



Ik kook graag, maar bijna nooit met een kookboek.
Ik kocht dit boek dan ook niet voor de recepten, maar voor de mooie prenten die er in staan. 't Was liefde op 't eerste zicht. Ik vind ze nog steeds gewoonweg PRACHTIG. STUK voor STUK. Bij elk gerecht staat er zo'n prentje.
Geniet even mee van een kleine selectie...









Al vijf jaar weet ik dat ik deze prenten aan de muur wil in de keuken. De eerste stap is gezet. Jaja die keuken wordt ooit nog een pareltje, ik zeg het u!

Of de recepten ook lekker zijn, dat kan ik u helaas niet vertellen. Nog nooit maakte ik een gerecht uit het boek. Ooit als ik eens veel tijd heb. En mijn koters groter (met wat meer culinaire interesses).

Nog meer zien van mevrouw Larissa Bertonasco (de naam alleen al!), kijk maar eens hier.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten